Bizonyára minden orvosi praxis célja az, hogy a fejlődés és a páciensek áramlása folyamatos legyen, a rendelőben pedig elkötelezett, lojális dolgozók sürögjenek. Ennek azonban több feltétele van. Számos cikkünkben taglaltuk már, hogy mi kell egy sikeres rendelő működtetéséhez, legyen szó a bevételek növeléséről, vagy pácienskommunikációról, ebben a bejegyzésben pedig egy szintén elengedhetetlen elemre térünk ki, ami nem más, mint a hatékonyság és az adminisztráció kapcsolata.
A munkavállaló legyen tisztában feladataival
Elsőre szigorú kijelentésnek hangzik, de tény, hogy a munkavégzés csak úgy lehet hatékony, ha minden dolgozó pontosan tudja, hogy éppen mikor, hol és mi a dolga. A legtöbb esetben a recepción dolgozók, illetve az asszisztencia találkozik először a páciensekkel, ezért kiemelten fontos, hogy magabiztos és kiemelkedő kiszolgálásban részesüljenek, ugyanis az első benyomással együtt ez fogja meghatározni a rendelőről alkotott képét. Ha a rendelő minden dolgozója tisztában van feladataival, azzal önállóak és döntésképesek lesznek, amivel a felelősségvállalás mértéke nő, a működési problémák pedig jelentősen csökkennek.
Ezen felül a csapat optimális összetétele és a csapatépítés is legyen a cég életében kiemelten fontos, hogy a munkatársak jól érezzék magukat, ugyanis egy kellemes közegben a munka is gördülékenyebben zajlik, a munkavállalók pedig hosszú távon is elképzelhetőnek tarthatják maradásukat. A lojalitás kialakulásának egyik központi feltétele, hogy zökkenőmentesen működik a kölcsönösség a cég tulajdonosai, a vezetés, és a munkatársak között azzal kiegészülve, hogy mindenki tudatában van annak, hogy számíthat kollégáira.
Belső kommunikáció erősítése
Az adminisztráció mellett hajlamosak vagyunk háttérbe szorítani az élőszóban történő kommunikációt, pedig a kartonozáson túl mi sem segíti jobban a munkát, mint a csapatszellem, ami csodákra képes. A csapatmunka része, hogy visszajelzést adunk egymásnak, az esetleges problémákat együtt oldjuk meg, illetve az is, hogy összedugjuk fejünket a közös célok érdekében. Egy rendelő fejlődéséhez pedig mindig szükség van új ötletekre, és minél több ember dolgozik azonos célokért, annál biztosabb, hogy az jó irányba is halad és meghozza a gyümölcsét.
A hatékony kommunikáció hatására:
Nő a kreativitás
Hatékonyabbá válik az együttműködés
Kellemes légkör alakul ki
Hosszú távon a bevétel növekedése várható
Növekszik a csapat és a rendelő teljesítménye
Digitalizáció
Nem is kérdés, hogy az informatikának és hozzá kapcsolható digitalizációnak milyen fontos szerep jut egy igazán sikeres vállalkozás működtetése kapcsán. Azok a cégvezetők, akik bátran alkalmazzák a digitális technológiákat, a jövőben maximálisan ki fogják tudni aknázni az innováció által kínált lehetőségeket. Kijelenthetjük, hogy a praxisok hatékonysága nagyban függ a választott orvosi szoftvertől, ami mára egy nélkülözhetetlen üzleti eszköznek mondható. Annak kiválasztása az orvos egyik legfontosabb döntése, melyet úgy kell meghoznia, hogy az a rendelő számára legmegfelelőbb legyen és az egyéni igényeket is kielégítse, ezzel lehetőséget teremtve az asszisztenciának a könnyű adminisztrációhoz.
A orvosi szoftverek használata számos előnyt tartogat. Többek között növelik a praxis hatékonyságát, csökkentik a hibák előfordulásának esélyét, és nem utolsó sorban különböző praktikus funkciókkal tehermentesítik az adminisztrációt végző személyek mindennapjait. A Cloudehr Orvosi Szoftver felhasználói körében is bizonyítottam alátámasztható, hogy az automatizálás kulcsfontosságú szerepet játszik a rendelők sikerében.
Jelentősen javíthat a hatékonyságon a szoftverből küldött automatizált üzenetek alkalmazása, vagy a páciensek automatikus visszarendelése bizonyos időközönként. Ezen felül a rendelőkben az egyik leggyakrabban igénybe vett művelet, a receptkiállítás is akár egyetlen kattintással valósulhat meg úgynevezett receptsablonok használatával. Legyen szó hagyományos, vagy magisztrális készítmény felírásáról, így a leggyakrabban használt receptek sablonjai rögtön kéznél és szem előtt vannak a pácienskartonban.
Az említett receptsablonok működéséről készült részletes Tudástár cikkünk technikai útmutatással ide kattintva elérhető.
Amennyiben te is szeretnéd növelni rendelőd hatékonyságát, használd ki az automatizáció adta lehetőségeket a Cloudehr fiókodban, vagy próbáld ki szoftverünket ingyenesen 14 napig és kérdés esetén keresd bizalommal Support csapatunkat a +36 1 701 6607-es telefonszámon, vagy az info@cloudehr.hu e-mail címen.
Commentaires