Az alábbi blogcikkben összefoglaljuk, hogy mi a teendő, ha a Cloudehr Orvosi Szoftvert használó vállalkozás cégformájában, vagy egyéb adataiban változás áll elő. Sorra vesszük, hogy mire érdemes odafigyelni mind a szoftver beállításain belül, mind pedig az állami szervek felé továbbított adatokkal kapcsolatban, így garantáltan nem ér majd meglepetés az esetleges fordulópont bekövetkeztekor.
1. Teendők e-mail cím változás esetén
Szoftverfelhasználóként előfordulhat, hogy megszűnik a régi levelezési címed, majd egy teljesen új követi azt. Az e-mail cím több okból is kulcsfontosságú szerepet játszik az online mindennapokban, ugyanis ennek megadásával tudsz belépni a Cloudehr Orvosi Szoftver rendszerébe, illetve ide kapsz minden fontos hírlevelet is.
Ha változás következne be az e-mail címeddel, fontos, hogy minél előbb dokumentáld azt. Egyszerűen lépj a “Beállítások” - “Felhasználók” menüpontra, majd a kiválasztott névre kattintva írd át a szövegdoboz tartalmát. Figyelj, hogy a módosításokat soha ne felejtsd el menteni!
2. Teendők jelszóváltoztatás esetén
Ha valamilyen oknál fogva eddigi jelszavad megváltoztatására vállalkoznál, akkor azt is egy kattintás alatt kivitelezheted a szoftverben. Az eddigiekhez hasonlóan a felhasználói profil aljára görgetve az “Új jelszó” beállítása gombra kattints, ahol a megerősítést követően sikeresen magad mögött tudhatod a folyamatot, és a jövőben már az új jelszóval jelentkezhetsz be a szoftverbe.
3. Teendők számlázási adatváltozás esetén
Amennyiben számlázóként is használod a Cloudehr rendszerét, fontos, hogy az adatok összességét itt is rendben tudd és prioritásként kezeld azok alakulását.
Abban az esetben, ha a cég adószáma megváltozik, teljesen új NAV Online számla regisztráció elvégzése szükséges, mivel ez esetben új adóalanyról beszélünk. A regisztráció elvégzését követően a Cloudehrben a “NAV Online számla bekötés” fül alatt új felhasználónév, jelszó, XML aláírókulcs és XML cserekulcs kap helyet.
Ha céged székhelyét, bankszámlaszámát, ÁFA kulcsát, stb. szeretnéd változtatni, akkor új NAV Online számla regisztrációra nincs szükséged, csupán az adatok módosítására a szoftveren belül a “Beállítások” - “Számlázás” - “Általános beállítások” menüpont alatt.
4. Teendők telephelyváltozás esetén
Általánosságban elmondható, hogy ha céged telephelye megváltozik, azt mindenképp az ÁNTSZ felé jelezni kell és megteszik a szükséges lépéseket.
Amennyiben a telephelyed új szervezeti egységkóddal is bővül, abban az esetben az EESZT portálon, illetve a Cloudehr-en belül is véghez kell vinni néhány módosítást.
Először is a https://portal.eeszt.gov.hu/hu/nyito-oldal - ra érve a bejelentkezést és az intézmény kiválasztását követően hozzá kell adni az új szervezeti egységkódot (aszerint, hogy hány orvos kolléga dolgozik alatta) a V-Mátrix rendszeréhez. Ennek konkrét lépéseiről szóló cikkünket ide kattintva tudod megnézni.
Ezt követően a Cloudehr szoftveren belül lépj a “Beállítások” - “EESZT” menüpontra, majd azt “Új szervezeti egység” gombra kattintva töltsd ki a mezőket és mentsd el őket.
TIPP: Végül, de nem utolsó sorban ne felejtsd el felvezetni rendelőd címét a “Beállítások” - “Általános” menüpontban sem, ugyanis az itt megadott adatok kerülnek többek között az általad kiállított árajánlatokra is.
A leírtakkal kapcsolatosan felmerülő kérdés esetén keresd bizalommal Support csapatunkat a info@cloudehr.hu e-mail címen, vagy próbáld ki szoftverünket ingyenes próbaidőszakkal.
Comments