A pörgős, eseménydús napok mellett számos rendelőnek kihívást jelent az adminisztráció, ugyanis gyakori, hogy feltorlódnak a teendők és túlterheltség üti fel a fejét. Mindezt tetézve sajnos az sem ritka, hogy az asszisztencia rendelési idő után a számítógép előtt túlórázik, mert máskor nem volt kapacitás a páciensekkel kapcsolatos kötelező körök lefutására. Borítékolható, hogy az esetek többségében ez a jelenség hosszú távon elégedetlenséghez és a hatékonyság csökkenéséhez vezethet, ami egyáltalán nem tesz jót a cég működésének.
A digitális kartonozás korában a rendelőt maximálisan támogató szoftver kiválasztásában van a kulcs. A jó orvosi szoftver egy mankó, amire a dolgozók szinte egy személyi asszisztensként tekinthetnek és a kartonozás során nem plusz kihívásokkal kell megküzdeniük, hanem használatával egy gördülékeny rutinszerű folyamat alakulhat ki.
Miért fontos az orvosi rendelőknek az automatizáció?
Az adminisztratív teendőket a pácienskartonokban az éppen aktuális kezelések dokumentációját leszámítva nagyrészt az időpontok menedzselése, számlakészítés és receptkészítés teszi ki. Ezek a teendők mind olyan gyakori lépésekből állnak, amelyek egy idő után megszokottá válnak, viszont automatizáció nélkül sorozatos ismétlődésük felesleges idővesztegetéshez vezet.
Habár a technika még nem tart ott, hogy a rendszer magától ellássa az adminisztratív feladatokat, viszont a Cloudehr Orvosi Szoftver számos automatizált funkcionalitást kínál felhasználóinak, melyek nagymértékben könnyítik meg a munkát. Ebben a bejegyzésben a fent említett receptkiállítás leghatásosabb módszereibe kínálunk betekintést.
Receptsablonok készítése
A Cloudehr Orvosi Szoftver felhasználóinak lehetőségük van receptsablonok létrehozására. Ennek fényében 12-12 db recept & magisztrális receptsablon készítése áll rendelkezésre minden pácienskartonban. A sablonok mindegyike névvel ellátható, tartalmuk pedig bármikor utólagosan szerkeszthető és a funkciónak köszönhetően a gyakran felírt receptek sablonjai azonnal kéznél lesznek, így kiállításuk csupán két kattintás. Tovább könnyíti a munkamenetet a páciens utóbbi 4 db receptjének megjelenítése is, így ezekre kattintva szintén értékes másodpercek jutnak az igazán fontos teendőkre.
Korábbi recept ismételt felírása ugyanannak a páciensnek
A pácienskartonban található aktivitások között a receptkiállítást egy korábban előállított vény újraírásával is lehetséges, ami abban az esetben lehet hasznos, ha már több recept lett kiállítva egy páciensnek, így elég csak legörgetni az aktivitásában és a funkciónak köszönhetően egy kattintással duplikálni azt.
Amennyiben nyitott vagy további trükkökre és szeretnéd növelni rendelőd hatékonyságát, látogass el Blogunkra és Tudástár oldalunkra, vagy próbáld ki szoftverünket ingyenesen teljes hozzáféréssel 14 napig és kérdés esetén keresd bizalommal Support csapatunkat a +36 1 701 6607-es telefonszámon, vagy az info@cloudehr.hu e-mail címen.
Comments