Egy korábbi bejegyzésünkben általánosságban, illetve üzleti megközelítésből a több céges rendelők hatékony működtetésébe adtunk betekintést. Az említett cikket kiegészítve az alábbi írásunk inkább technikai fordulatot vesz, ugyanis fókuszban a Cloudehr Orvosi Szoftver Több cég modulja kerül.
Több cég = Kevesebb adminisztráció
Lehetséges! A modulnak köszönhetően azon rendelőknek, amelyek több ÁNTSZ engedéllyel - más néven OTH szám vagy intézmény azonosító - és céggel rendelkeznek, multi-számlázással, ÁNTSZ engedélyenként külön belépéssel és adatszolgáltatással bővülhet fiókjuk a Cloudehr Orvosi Szoftveren belül. Külön számlázási fiókok lépnek életbe, amelyek átjárhatóságot biztosítanak egymás között, így a számlázás a lehető legegyszerűbb módon folyhat mindegyik cég esetében, amit fiókonként átlátható adatszolgáltatás egészít ki az EESZT felé is.
Számlázás a Több cég modullal
Számlakészítés során az automatizált folyamatoknak köszönhetően a rendszer felismeri ha történt már számlakiállítás a fiókból egy adott páciens részére, így automatikusan újra ahhoz a céghez rendeli a számlát. A kartonozást tovább könnyíti, hogy alapértelmezett számlázási fiók állítható minden orvos felhasználóhoz, így a számlakészítés egyből a leggyakrabban használt fiókból valósul meg anélkül, hogy bárhova is navigálni kellett volna.
A kiállítani kívánt számlákhoz további kezeléseket is hozzá lehet adni, ahol a kezelések pontos időpontja és minden információ helyet kap.
A kiállított számlák mindegyike fiókonként listázható és a hozzájuk tartozó páciens nevére kattintva egy új lapon a számlázás adataival párhuzamosan a kartonban aktivitása is kényelmesen áttekinthető.
Mindezen túl a számlázási funkciókat az előlegszámla kiállítás koronázza meg, amit a Cloudehr szoftveren belül több helyről is, kezdve a pácienskartonból a naptáron át a számlák menüpontig egy kattintással állíthat ki a szolgáltató, ha előleget kérne a pácienstől. A végszámla készítése során könnyedén csatolható a korábbi előlegszámla, ami mínuszos tételként fog megjelenni az egyszerűség kedvéért.
Több cég modul vs Alapértelmezett számlázási modul
Ahogyan cikkünk elején is említettük, a modul bekapcsolásával a rendelőben dolgozó cégek mindegyike egyetlen Cloudehr fiókból menedzselheti számlázását, illetve EESZT adatszolgáltatását, ehhez viszont alapértelmezett fiók beállításaihoz hasonlóan a többi cég adatát is fel kell vezetni a szükséges menüpontokba, ahhoz hogy zavartalanul működjenek.
A NAV, illetve az EESZT felé szükséges beállításokat pár perc alatt a “Több cég modul” menüpontban az újdonsült számlázási fiók “Szerkesztés” gombjára kattintva lehetséges beállítani, ahol a következőket kell figyelembe venni:
Számlázási adatok: Az új cég számlázási adatainak megadásakor ugyanúgy szükséges eljárni, mint az alapértelmezett fiók esetében, tehát a cég alapvető számlázási adatait meg kell adni.
NAV online összeköttetés: A Cloudehr Orvosi Szoftver online számlázó rendszerként történő bejelentése és a regisztráció a NAV online számla felületén az új cég esetében is kötelező lépés. A regisztráció menetéről készült segédletünk Blogcikk formájában itt olvasható.
EESZT beállítások: Az EESZT jogosultság és szervezeti egységek hivatalosan minden esetben cégenként, tehát ÁNTSZ engedély alapján kerülnek kiadásra. Ennek fényében az EESZT portálon való beállítások, az új adminisztratív csatlakozás és az új SSL tanúsítvány feltöltése a szoftverben az SMS-ben kapott kóddal elengedhetetlen, tehát az új cég EESZT-hez kapcsolódó adatait feltétlenül szükséges felvezetni.
A modul részletes leírása és beállításának menete ide kattintva Tudástárunkban elérhető, részletes csomagajánlatainkról pedig ide kattintva tájékozódhatsz.
Kérdés esetén keresd bizalommal Support csapatunkat a +36 1 701 6607-es telefonszámon, illetve a info@cloudehr.hu e-mail címen, vagy próbáld ki szoftverünket ingyenesen 14 napig.
Comments